Hola des de Brasil

Vols contactar amb Tot Ràdio i no trobes la forma de fer-ho?

Ara tens l'oportunitat d'escriure en aquest fòrum!
Respon
Eric
Entrades:18
Membre des de:24 feb. 2007, 01:36
Ubicació:Rio de Janeiro / Brasil
Contacta:
Hola des de Brasil

Entrada Autor: Eric » 24 feb. 2007, 02:06

Hola... Em dic Eric i tinc 17 anys.
Viu en l'estat de Riu de Janeiro / Brasil. Recentment vaig escoltar la Totradio amb la programació Zona de Rock i m'ha agradat molt.
Vaig quedar esperant per a la programació d'avui (23/02/2007) però vaig oblidar de la diferència d'horaris i aquí són 21:52 mentre aquí són 00:52. Estic enviant aquest missatge per a felicitar tot l'equip que manté aquesta magnífica ràdio en l'aire. És excel·lent poder escoltar-los.
M'agradaria demanar per a donar un "Hola" per a Brasil, especialment Riu de Janeiro.

Felicitacions, més una vegada.

Abraçades,
Eric

Tot Ràdio
Administradors
Entrades:51
Membre des de:28 maig 2006, 19:35
Ubicació:València
Contacta:

Entrada Autor: Tot Ràdio » 24 feb. 2007, 04:15

Hola Eric!

Estem molt contents de que t'agrade la nostra ràdio, i més de saber que tenim oients a milers de kilómetres.

Ana Blasco de segur que també està molt agraïda de que escoltes el seu programa, i segur que passa per aci també a saludar-te.

Esperem que encara que estiga la diferencia d'horaris, ens pugues escoltar per molt de temps!

Per cert, crec que no arribes a demanar ningun tema, si vols demanar-lo, comenta-ho ací i el punxem sense problemes.

Un salut!

Eric
Entrades:18
Membre des de:24 feb. 2007, 01:36
Ubicació:Rio de Janeiro / Brasil
Contacta:

Entrada Autor: Eric » 25 feb. 2007, 00:19

Agraeixo molt la dedicació de vosaltres, tant amb la ràdio quant amb el fòrum.
Jo tinc algunes dificultats a escriure Català llavors demano disculpes des de ja si jo cometi algun error.
Quedo feliç a poder escoltar Totradio; encara que jo no conegui les programacions existents, atès que em connecto sempre sento la ràdio. Però quedaré atent la diferència d'horaris i intentaré estar sempre sentint i comunicant-me amb vosaltres.
Jo estic divulgant la ràdio per a algunes persones aquí a Brasil i tinc certesa que, si fos com jo desig, vosaltres tindran un publico garantit aquí a Brasil.

Abraçades i Gràcies per l'atenció,
Eric

Tot Ràdio
Administradors
Entrades:51
Membre des de:28 maig 2006, 19:35
Ubicació:València
Contacta:

Entrada Autor: Tot Ràdio » 25 feb. 2007, 06:18

Una abraçada molt forta també per a tu i agraïts de que ens faces publicitat per la zona.

Gràcies!

Eric
Entrades:18
Membre des de:24 feb. 2007, 01:36
Ubicació:Rio de Janeiro / Brasil
Contacta:

Entrada Autor: Eric » 25 feb. 2007, 14:41

Jo m'agradaria saber s'hi ha alguna taula o alguna cosa del tipus amb els horaris de les programacions que vosaltres puguin indicar-me.

Tot Ràdio
Administradors
Entrades:51
Membre des de:28 maig 2006, 19:35
Ubicació:València
Contacta:

Entrada Autor: Tot Ràdio » 25 feb. 2007, 16:42

Aquesta informació apareixerà amb l'esperada web versió 2.0, que estarà preparada per a ser llançada a finals de març.

No obstant, resumim ací els programes i els seus horaris (per ordre setmanal):

Dilluns: 10:00 Repetició programa Disco-Clan
Dimarts: 10:00 Connecta't
Dimecres: 11:00 Tot Magazine, 22:00 Disco-Clan en directe
Dijous: 10:00 Repetició programa Disco-Clan
Divendres: 11:00 Repetició Tot Magazine, 21:00 Zona de Rock
Dissabte: 18:00 Tot & Weekend, 19:00 Dance Conection, 21:30 Sessions ElektroHouse de Sink'n DJ fins les 03:00
Diumenge: Repetició dels 2 programes del dissabte.

Eric
Entrades:18
Membre des de:24 feb. 2007, 01:36
Ubicació:Rio de Janeiro / Brasil
Contacta:

Entrada Autor: Eric » 27 feb. 2007, 14:54

Gràcies!
Quedaré esperant per la nova versió de la web.

ANNA
Entrades:4
Membre des de:30 oct. 2006, 11:31
Ubicació:valencia

Entrada Autor: ANNA » 27 feb. 2007, 15:33

hola Eric ya hemos hablado por email, de nuevo gracias pro estar ahi, y en nombre de todos mis compañeros, te lo agradecemos.....y ya sabes en zona de rock tienes un hueco para ti, y para tus dedicatorias, y todo lo que quieras....

un saludo desde España

Anna

Eric
Entrades:18
Membre des de:24 feb. 2007, 01:36
Ubicació:Rio de Janeiro / Brasil
Contacta:

Entrada Autor: Eric » 02 març 2007, 16:32

ANNA ha escrit:hola Eric ya hemos hablado por email, de nuevo gracias pro estar ahi, y en nombre de todos mis compañeros, te lo agradecemos.....y ya sabes en zona de rock tienes un hueco para ti, y para tus dedicatorias, y todo lo que quieras....

un saludo desde España

Anna
Gràcies ANNA. Tingui certesa que sempre estaré per aquí.

Jo puc escriure en espanyol en qualsevol àrea del forum?

Tot Ràdio
Administradors
Entrades:51
Membre des de:28 maig 2006, 19:35
Ubicació:València
Contacta:

Entrada Autor: Tot Ràdio » 02 març 2007, 16:43

Eric, aunque el foro está en valenciano, debido a que es una radio de Valencia, tu puedes escribir en el idioma que más fácil te sea.

Saludos!

Respon